Naxçıvan Muxtar Respublikasının Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi internet üzərindən alış-verişin-elektron ticarətin inkişafına yönəlmiş mühüm layihələr icra etməkdədir. Bu layihələrdən biri də “Naxçıvanpoçt” publik hüquqi şəxsin elektron ticarət sifarişlərinin çatdırılmasını asanlaşdırmaq məqsədilə muxtar respublika ərazisində “Azərpoçt” MMC ilə birgə postamatların quraşdırılması layihəsidir.
Bu yeni layihənin məqsədi Naxçıvanın müasir poçt və logistika xidmətlərini daha da gücləndirmək və müştəri məmnuniyyətini artırmaqdır.
Postamatların tətbiqi, internet alış-verişinin populyarlaşdığı bir dövrdə müştərilərə yeni bir rahatlıq səviyyəsi təqdim edir. Muxtar respublikada quraşdırılacaq xüsusi postamatlar vasitəsilə vətəndaşlar öz bağlamalarını rahatlıqla əldə edəcəklər. E-ticarət istifadəçiləri, həmçinin çatdırılma zamanı ünvan dəyişiklikləri və ya çatdırılma problemləri ilə bağlı narahat olmadan sifarişlərini götürə biləcəklər.
Gələcəkdə, “Naxçıvanpoçt”-un postamat şəbəkəsinin genişlənməsi, poçt və logistika sahəsində daha müasir və sürətli xidmətlərin təqdim olunmasını təmin etməklə yanaşı, e-ticarətin inkişafına da mühüm dəstək olacaq. Bu cür texnologiyaların daha geniş yayılması, Naxçıvanın rəqəmsal inkişafını daha da irəlilədəcək və əhalinin həyat səviyyəsini artıracaqdır.
Qeyd edək ki, postamatlar istifadəçilərə elektron ticarət sifarişlərini rahat və təhlükəsiz şəkildə almağa imkan verən avtomatlaşdırılmış terminal olmaqla alternativ çatdırılma kimi nəzərdə tutulub və 24/7 rejimdə işləyə bilir. Postamatların köməyilə vətəndaşlar bağlama və ya məktublarını poçt əməkdaşının iştirakı olmadan sərbəst şəkildə götürə biləcəklər.
Bu qurğulardan istifadə qaydası aşağıdakı kimidir:
-Sifarişin Verilməsi: Müştəri internet üzərindən alış-veriş etdikdən sonra, məhsulun çatdırılması üçün postamatın yerini seçir. Çox vaxt ticarət saytları və ya poçt xidməti postamatların yerini müştərilərə təqdim edir.
-Çatdırılma: Məhsul müvafiq postamata çatdırılır. Kuryer məhsulu postamatın xüsusi şkafına yerləşdirir. Hər şkafın özünə məxsus bir identifikasiya nömrəsi və ya kodu olur.
-Müştəriyə Bildiriş: Məhsul postamatda yerləşdirildikdən sonra müştəriyə SMS, e-mail və ya tətbiq vasitəsilə bildiriş göndərilir. Bu bildirişdə məhsulun hazır olduğunu və onu götürmək üçün lazımlı məlumatlar (şifrə, QR kodu və ya nömrə) verilir.
-Şifrə ilə Giriş: Müştəri postamatın yerləşdirildiyi ünvana gəlir və orada öz sifarişini almaq üçün müvafiq məlumatları daxil edir. Bu, SMS və ya tətbiq vasitəsilə əldə etdiyi şifrə ola bilər. Həmçinin, QR kodu ilə də sifarişi almaq mümkündür.
-Məhsulun Alınması: Müştəri şifrəni daxil etdikdən sonra postamat avtomatik olaraq həmin məhsulun yerləşdiyi şkafın qapısını açır. Müştəri məhsulunu alır və karqomata geri qapanan qapıdan istifadə etməklə əməliyyat tamamlanır.
-Geri Qapanma və Yenidən İstifadə: postamatın şkafları, məhsul alındıqdan sonra avtomatik olaraq yenidən istifadə üçün hazırlanır. Bu dövr təkrarlanır və yeni sifarişlər üçün açılır.
Postamatların quraşdırılacağı məntəqələr barədə istifadəçilərə əlavə məlumat veriləcəkdir.