"Məhz öz coğrafi mövqeyimizə görə biz bütün rabitə vasitələrini inkişaf etdirmək və qlobal informasiya sistemi yaradılmasında irəliləyişi təmin etmək üçün misilsiz imkanlara malikik"

Heydər Əliyev

"İnsanların işləməsi, fəaliyyət göstərməsi, dövlət orqanlarının, ayrı-ayrı özəl qurumların, hər bir təşkilatın səmərəli işləməsi üçün rabitə indi çox mühüm bir vasitədir"

Heydər Əliyev

"Rabitəçilərin vəzifəsi bütün rabitə növlərinin, xüsusən telefon rabitəsinin iş keyfiyətini daha da yüksəltməkdən, əhalinin ehtiyac və tələbatına daha çox fikir verməkdən ibarətdir"

Heydər Əliyev

"Son illər Azərbaycanda rabitənin inkişafı sürətlə gedir və aparılan işlər, əldə olunan nəticələr təqdirəlayiqdir"

Heydər Əliyev

"İndiki zamanda rabitə hər bir insan üçün ən çox lazım olan bir vasitədir"

Heydər Əliyev

Ən populyar axtarış mühərrikləri məlum olub: Google son 10 ildə ən böyük enişini yaşayıb!

Məlumatlara görə, Google Axtarış son üç ayda 90%-dən aşağı düşərək bazar payında əhəmiyyətli dərəcədə azalma yaşayıb. StatCounter-in təqdim etdiyi məlumatlara görə, bu azalma 2015-ci ilin əvvəlindəki səviyyələrə çox yaxındır. Google-un bazar payındakı bu azalma Bing, Yahoo və Yandex kimi rəqiblərin böyüməsi ilə paralel olaraq davam edir. Google Axtarışın azalmasına bir neçə fərqli amil kömək edir. Xüsusilə, süni intellektə əsaslanan axtarış motorlarının artması və Perplexity və OpenAI-nin ChatGPT kimi alternativlərin artan populyarlığı bu vəziyyəti formalaşdıran əsas amillərdəndir. Məxfiliyə yönəlmiş istifadəçilərin müxtəlif axtarış sistemlərinə müraciət etməsi də Google Axtarışdan istifadəni azaltmaqda təsirli olmuşdur. Diqqət çəkən digər bir inkişaf isə gənc istifadəçilər arasında TikTok-un getdikcə daha çox məlumat axtarışı vasitəsi kimi üstünlük təşkil etməsidir.

Beləliklə, Bing, Yahoo, Yandex və TikTok son dövrlərdə Google-dan fərqli olaraq bazar payını artırıblar. Yekun nəticədə isə siyahıda lider hələ də Google axtarış mühərriki hesab olunur. Bununla belə, TikTok son dövrlərdə xüsusilə gənclər arasında məlumat axtarış vasitəsi kimi sürətlə populyarlaşmağa başlayaraq Google-rəqibi kimi çıxış edir. Məhz digər axtarış mühərriklərindən istifadəçi sayının artması Google şirkətinin bazar payında geriləmə olaraq özünü göstərir.