Tam elektrikli avtomobillərə (BEV) keçid avtomobil dünyasında gözlənildiyindən daha çətin bir dövrə girsə də, Renault ,Geely və Aramco-nun arxasında olan Horse Powertrain bu transformasiyaya yeni çeviklik gətirəcək texnologiyasını təqdim edib. Beləliklə, Gələcək Hibrid Konsepsiya (FHC) adlanan bu yeni güc aqreqatı, mövcud platformalarda əsaslı dəyişikliklər tələb etmədən, elektromobilləri hibrid etməyə imkan verir.
Şanxay avtosalonunda Horse Powertrain tərəfindən nümayiş etdirilən FHC elektrik mühərriki, daxili yanma mühərriki (ICE), transmissiya və elektron idarəetmə blokunu vahid kompakt blokda birləşdirir . Bu inteqrasiya edilmiş konstruksiya bilavasitə elektrikli nəqliyyat vasitələrinin ön hissəsindəki motor ötürücü qurğunun yerinə quraşdırıla bilər. Bu, istehsalçılara sıfırdan yeni platforma yaratmadan mövcud təmiz cins elektrik avtomobillərini hibrid modellərə çevirməyə imkan verir. Sistem öz batareyasını daşımır. Bunun əvəzinə, daxili yanma mühərriki platformanın mövcud batareyası üçün diapazonu genişləndirən generator kimi çıxış edir. Elektrik mühərriki müstəqil və ya mühərriklə birlikdə işləyə bilər və sistem dörd təkərli ötürücülü konfiqurasiyalarda da istifadə edilə bilər. O, həmçinin 800 volt dəstəyi ilə sürətli doldurma sistemi ilə təchiz olunub.
Gələcəyin Hibrid Konsepsiyasının ən diqqət çəkən cəhətlərindən biri onun çoxlu yanacaq dəstəyi ilə qlobal bazarlar üçün miqyaslı olmasıdır. Benzin, etanol əsaslı yanacaq (E85), metanol (M100) və sintetik yanacaqlarla işləyə bilən bu mühərrik müxtəlif ölkələrin infrastrukturlarına asanlıqla uyğunlaşdırıla bilir. Sistem həmçinin gələcək avtomobil komponentləri – istilik nasosu sistemləri və R290 tipli ekoloji cəhətdən təmiz soyuducu maddələr kimi tam uyğun olmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Gələcəyin Hibrid Konsepsiyası təkcə BEV platformaları ilə məhdudlaşmır . Eyni sistem adi daxili yanma avtomobil platformalarına da inteqrasiya oluna bilər. Beləliklə, mövcud avtomobillərin səmərəliliyi və emissiya göstəriciləri bir hərəkətlə yaxşılaşdırıla bilər. Üstəlik, sistem birbaşa şərq-qərb mühərrik sxemi ilə işlənib hazırlandığından o, qlobal təhlükəsizlik və qəza standartlarına da uyğundur.
Hələ kütləvi istehsalda olmasa da, Horse Powertrain bu texnologiyanı 2028-ci ilə qədər yollarda görməyi hədəfləyir . Hazırda konsept olaraq istifadəyə verilsə də, təqdim olunan sistem istehsala çox yaxındır.